Hemsk magverk

Runt lunchtiden idag fick jag magverk, tog en alvedon som inte verkade. Tog en till en som inte heller verkade.
Gick upp och käkade lite lunch för att se om det skulle släppa.
Vid två tiden så gav jag upp och åkte hem från jobbet. Hade så ont i magen och ryggen. Den där smärtan som kommer en ggn i månaden men nu va de * 10.
Jag hatar verkligen att åka hem från jobbet. Jag vill jobba!

När jag kom hem så hade vi en kille här som höll på att installera vår luftvärmepump. Drygt när man bara vill vara själv och ta de lugnt. Gick upp och la mig och vila vid tretiden och tydligen somna jag till efter ett tag och vaknade nu. Magen är betydligt bättre men känns fortfarande.
Ska vila lite mer nu sen ska ja baka fredagsfika tills i morgon. :)

En bra sak med dagen är att våra luftvärmepump äntligen sitter på plats. Så fin :D haha jag tycker faktiskt att den är fin ;) Och det är väldigt skönt att slippa ha den stå i hallen och ta plats. Där den stått i en månad minst i väntan  på installation.

Ne nu får de gärna bli fredag så kanske magverken är helt borta också.

Kram
/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

åsså kunde inte jag komma =/ trök. Kul att du börjar blogga igen. Vilkt märke har ni på eran luftvärme pump? Per koppla in våran själv han och den fungerar kanon. Tycker också dom är fin ;D

2010-11-19 @ 13:19:52
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback