Trevlig helg

Kom nyss hem efter att ha vart upp till mamma och pappa på mat.
Är så trött och har fortfarande ont i magen så åkte hem tidigt. Ska väl kika på Idol snart.

I morgon ska mamma och jag i väg på loppis och så ska vi handla julklappar.
Ja hoppas jag lyckas bli klar med alla våra julklappar :P tidigt men endåå så skönt.
Hatar att vara ute i affärer när det är mycket folk och man ska stressa i sista sekunden vad man ska köpa..
Har en lista på julklappar jag ska köpa till alla förutom till min och marcus morfar... så svårt att köpa till dom...
nå tips? :)

Vi ska även försöka att få trappen slipad i helgen. Den ska sen målas grå precis som golvet i hallen uppe.
Allt skit syns på den nu, speciellt Milles hår när den är vit. Så tror det blir lite bättre med gråå.

I helgen ska jag försöka ta tag i min tallrikshylla som jag byggt också. Ska slipa den lite bara och sen ska den målas vit. Kommer bli så fint med våra fintallrikar på den :)


Har inge vettigt att skriva nu så avrundar här! Trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback