Bloggsvacka igen


Den här veckan har jag börjat på riktigt på nya tjänsten kan man säga.
Eller först idag fick jag min plats i receptionen. Så nu gäller det bara att få rutin på allt sen så kanske de blir lite mindre stressigt än vad de vart de här dagarna.

Va i väg på Cellprov i går. Som jag bävat mig så mycket för. Men hon berättade att de är väldigt sällan någon i 23 års ålder har några förändringar så då vart jag lite mer lugn iaf.
Men nu ska jag vänta på svaret i tre veckor också. Jag som nojjar upp mig för allt sånt där. :(

Till kvällsmat idag vart det fiskpinnar, mos och ärter. Har inte ätit fiskpinnar och mos på säkert några år men fick ett infall i går att jag vill prova det. Helt okej.. Köpte Laxfiskpinnar.



Så här sitter Mille i trappen som en tönt å tittar ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback