Hösthelg

Jag var ledig i fredag och de helt underbart. Jag behövde verkligen den dagen för at varva ner efter en stressig vecka.
På kvällen käkade vi pizza och kollade på Idol tillsammans. Orkade hålla mig vaken och se hela idol. Inte utslagningen så klart :p hehe.

Lördagen började jag och pappa med att ta en långpromenad runt Vall.
Skön start på dagen. Sen pysslade jag lite här hemma och va upp till pappa och fick vinterdäcken på bilen.
Så nu är den mindre fin men mer säker.
Åkte in till Josse på eftermiddan och vi va ut och käka på chursch street. Gott! Hann med att köra mot enkelriktat också ;p
Usch ja blir så nervös när jag ska köra i Gävle bara för jag inte känner igen mig där :)

Idag har vi haft våra snälla pappor här :) De har kollats på vårat tak bla.
Nu har vi nyss ätit rotfrukter och kyckling. Mmm... mycket ätade i helgen med andra ord ;) Rullar snart fram.



"Vissa personer borde få höra ett och annat. - Favorisering är bland de fulaste som finns."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback