Lördag

Verkar vara nå fel på blogg.se för de går inte att läsa vissa bloggar...
De som är mitt morgonnöje på lördagar...
M har nyss åkt i väg på bortamatch och blir borta hela dagen. Jag har vart ute och "gjort höst", plockat in utemöblerna och slängt blommor å så. Nu sitter jag i soffan, är bara skit på tv och jag har ingen aning om vad jag ska göra.
Funderar på valbo men jag vet inte om jag orkar :)

Om jag orkar ta mig dit så ska jag handla ljus, skor till M som han tittat ut redan, målar färg och ev. tvålpump från cult design. och konsoller :)
Nu måste ja skriva ner de här så ja kommer i håg de.

Ingen Mille har jag hemma heller, han är i stugan med mamma å pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback