Bjudit på...

Å jisses jag har ätit och skrattat så jag har ont i magen nu :)
Ja har lagat kycklingfile och potatisgratäng till M och brorsan nu på kvällen. Så gjorde jag en kladdkaka tidigare på dagen också. Så när vi skulle äta den så fick vi ett varsitt hårstrå i den. Så jäkla vidrigt men det va tur det bara va vi som åt av den :P Får använda mössa frammöver när jag bakar ;P Efter de här vill väl ingen smaka på de ja gör! :P
Vi tyckte de va rätt roligt iaf:)


Tidigare idag så hag jag haft fikabesök, vart inga hårstrån då dock men en massa prat i stället.
Har också hunnit med och rensat häcken och då menar jag så klart den som vi har runt huset. Haha jag är så trött nu så jag tycker allt är kul.

Igår va Josse här och vi hade myskväll med grönsaker/dipp och så hade hon gjort en god efterrätt.
Mycke efterrätter den här helgen.

Avslutar här..
Skrattar verkligen åt allt nu :D

Trevlig kväll!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback