Måndag

Vi sitter här som två soffpotatisar både jag och M.
Sååå trötta.. Det är tydligen jobbigt att fylla år :) 
När vi kom hem från jobbet slängde jag ihop mat, vilket inte vart speciellt gott...
De borde ha blivit gott men inte då... Lök, Kantareller & Bacon -sås med pasta. Laga inte de :)

Eftersom inte maten va någon höjare så hade vi turen att ha tårta kvar sen i går så tog och åt det i ställe.

Nu vill jag ut  i skogen och plocka svamp men M orkar inte.... :/ Vill inte åka ut i skoogen själv.


Kommentarer
Postat av: gabbe

meeeeeeeeeen hallå!! Grattis i efterskott hönni =P jag har inte haft tid till dator något så jag har helt glömt bort att ni fyllt år. =/.. Guud så fint soff bordet blev så duktig du är kanske du ska byta yrke??? Elins snickarbod..kram

2010-09-14 @ 09:19:26
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback