Redan onsdag

Jag längtar till fredag :) För då ska jag på ansiktsbehandling och under tiden åker M in till ByggMax och handlar massa grejer som vi behöver för att börja rusta vårt kommande sovrum! Äntligen kommer det börja hända lite på övervåningen.
I mitt huve är det redan klart hur de ser ut men de är en hel del jobb att göra...
Vi ska sätta pärlspont i taket sen ska golvet riktas upp och sedan ska nytt golv läggas. Nya tapet och sen skulle jag vilja göra något roligt med dom tråkiga garderobsdörrarna som är där nu...Men har inte någon ide för dem, än...




De här är mäklarbilderna på hur sovrummet såg ut. Nu är det däremot helt tomt och golvet är upprivet.


/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

gud sån bra form det var på sovrummet ;D det kommer nog bli jätte fint när det blir klart ;D

2010-09-30 @ 09:33:46
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback