Sista dagen

Idag va jag in och avslutade lite saker på jobbet. Det känns verkligen konstigt när jag tänker att jag inte ska jobba nå mer på ett bra tag..
Va inte bra att sitta vid datorn den där lilla tiden på jobbet för har haft domningar/värk under hela dagen i armen. :/

Efter jobbet gick jag till hanssons och köpte budapestbakelser och åkte ner till mormor och morfar och bjöd dem på.
Vart bjuden på pannkaka där också :)
Fick ett ryck att jag skulle åka in till Sandviken och handla å hämta Marcus efter jobbet sen.
Handla massor av rengöringsgrejer... kändes som att allt sånt va slut här hemma så det vart en påfyllning.
De lär ju ska behövas när kaklet är satt i köket... då lär de grovstädas här hemma.

V 36, dagens jobboutfit. Svettades floder på jobbet kändes de som... usch va varmt de va.

 

Har beställt knoppar till våra skåpluckor också :)
Blir lite roligare med lite annorlunda knoppar tycker jag.
Å dessa är ju såååå fina å i lite större modell.


Kommentarer
Postat av: Fia

Men tack! Krya på dig själv, inte roligt och vara sjuksriven och domna bort i armen så man inte kan göra nått =/ Domnar bort i mitt ben ibland jag också som känns obehagligt.



Jättefina knoppar förresten!

2011-08-30 @ 21:36:24
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback