Yr

Igår va vi hos BM och alla värden såg bra ut. Tog iof inte järnvärdet denna gång...
Bebisen ligger antagligen med huvudet neråt sa hon och de tror jag med för det känns så :)
Hjärtslag låg på 142. Mys :))

Efter vi hade vart där så åkte vi och kollade på tapeter IGEN.
Såg tapeten nedan i verklighet och fastnade helt för den, från PIP. Synd att den är så förbaskat dyr bara.


Bilden är lånad från bloggen ovan :)


På fredag ska vi åka och köpa golvfärg och kolla på kakel till köket.
Hoppas på att vi kan bestämma oss för ett kakel så man kan få några funderingar ur huve.
Just nu snurrar det på rätt bra. Ska bestämma tapet, spjälsäng, kakel till köket, golvet ska kvistlackas och målas, fönsterbräderna ska fogas, slipas och målas och så vidare..
Och mitt uppe i allt så ska jag ha världens beslutsångest över allt.

 
Nu ska jag gå i väg på lunch, blir lasange idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback