8 veckor

Har börjat fundera på om det är dax för nya glasögon.
Kanske är därför jag biter i hop tänderna för att jag spänner mig. Graviditeten kan ju påverka synen sägs de.
Kanske får ta och göra en synundersökning.

8 veckor blir Thilda idag!
Känns som att vi har någorlunda nattrutiner nu här hemma.
Oftast får Thilda 120-150 ml ersättning innan läggdags och sen somnar hon allt mellan 11.00-01.00 och vaknar för mat igen mellan 04.00-06.00 beroende på när hon somnar då så klart.
Sen vaknar hon igen runt 08-09 för "frukost".
Helt underbart med dessa tider tycker jag! Men jag vet att det kan ändras lika snabbt som jag skriver det här också men det hoppas vi de inte gör.

Nu ska jag väcka liv i hunden och gå ut på en promenad. Marcus sov över i morse så han hann inte gå ut med Mille.
Men han ligger forrtfarande och snarkar så det går ingen nöd på honom inte. (Mille alltså ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback