Joggat

Thilda och jag tog sovmorgon till elva idag. Vakna av att jag hörde någon prata på nedervåningen och vart livrädd. Men de va Marcus som hade kommit hem tidigare från jobbet som tur va :)

Har vart ut på en joggingtur i regnet idag med. Men gick segt idag.... samma tid som i går men va så seg i benen och har fått ett skavsår.

Ska äta lite nu och sen gå upp och rensa ur kläder ur Thildas garderob. Se vad hon egentligen har och om det är någon hon saknar. Kommer få lägga undan mycket fina kläder som knappt har hunnit användas för det är för små nu.
I morgon ska vi in till Gävle och shoppa. Ska byta lite julklappar, lite av Thildas kläder till större storlekar och porslin till rätt färg bl.a. 
Vi ska passa på och äta på church street också tänkte vi. De är aldrig fel :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Jäklar vad du är hurtig :)

2011-12-29 @ 17:07:42
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: sara

va snällt att du tog dig tid o svara :) vi får helt enkelt titta vad som finns där under, för även om de blir matta eller klickgolv så lär matan bort, den är knölig, sitter löst o fula märken :) så hoppas jag att de finns ett trägolv som går att fixa.. funderade oxå på att hyra en slip men de va nån som sa att de va svårt o gjorde man fel kunde de bli en grop eller så :P



hur målade ni sen då? med golvfärg bara eller har man nån lack oxå så de går att spilla lite eller så? :P

2011-12-29 @ 18:24:15
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: isabel

Vad du är duktig som är ute & springer. Önskar jag kunde ta mig i kragen också :)



Önskar er ett riktigt gott nytt år :)

Hoppas att 2012 blir ett grymt år.



Kramar

2011-12-30 @ 07:23:52
URL: http://egobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback