Onsdag

Har nyss pratat med Specsavers och synen kan tydligen påverkas av amningen också så nu vet jag inte hur jag ska göra.
Hon sa att om huvudvärken inte ger med sig så borde jag kolla synen endå nu och ev skaffa nya glasögon.
Men tänk om synen ändras igen efter amningen då tänker jag.... Har inte lust att byta glasögon igen då.
Så rik blir man inte på mammapenningen ;p

Nått mer som påverkas av graviditeten och amning är min hy. Har hemsk hy just nu och den va dålig under hela graviditeten också men nu ser jag ut som en tonåring.
Finnar som bara blossar upp och så när jag ska i väg så använder jag ju puder för att dölja dem och det gör ju att jag får ännu flera så det blir bara en ond cirkel.
Har aldrig varit så mycket för ansiktskrämer och rengöring heller. Antagligen för att jag inte ser resultat på en gång :)
Och för att man ska använda rengöring, ansiktsvatten och ansiktskräm... de tar för lång tid!
Kan ju hoppas att det blir bättre när jag slutar ammar men det är antagligen ett tag kvar tills dess.





<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova id smink som nu heter bare minerals, är mineral smink gjort av berg mineraler, helt naturligt! Kan man sova med och tillomed ha efter en ansikts behandling, har läkande effekt :) vi säljer det på salongen, är verkligen bra! Gå till kicks vet att dom säljer det, så kan du prova det där! Hjälper mot finnar, du kan även prova punktbehandling från dermalogica som tar bort orenheter går snabbt att lägga dit :))

2011-12-07 @ 14:52:40
Postat av: Linda

Haha jag är lika med ansiktsvatten o krämer hot o dit..orka liksom!! :O

2011-12-07 @ 19:33:49
URL: http://vimsmaja.blogg.se/
Postat av: Tina

Använd loerals mineral foundation, den är snällare mot huden.

2011-12-08 @ 00:05:05
Postat av: gabbe

Jag kan komma på fredag föresten =) om Jessica inte har sagt det. Var det kl 18? ;D kraam

2011-12-08 @ 08:28:39
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback