För mycke

Usch, ligger helt utslagen på soffan. Värker i svanken och känner mig helt matt i kroppen.
Tror jag gjort liiite för mycket saker idag.
Tog en promenad i morse och satt upp lite Loppis-lappar sen när jag kom hem började jag bygga en av grindarna så nu är två av fyra grindar klara. Skulle vilja spy på dom där grindarna för det är så tråkigt att bygga lika..

Vid halv fyra kom mamma hit och vi började röja i ladan inför Loppisen.
Vi har ställt upp mycket av mina saker men inte allt och ladan är redan så gott som full!!
Då ska tre stycken personer till också hit med sina saker plus att jag har mer saker inne i huset som ska bäras ut...
Vad man samlar på sig saker!! :D
Inget fel på sakerna utan bara det att jag tröttnat på dem, inte får plats eller inte har användning av dem längre.


Nu ska jag bara göra en sak till idag och det är att flytta undan lite i sovrummet för i morgon ska det bytas fönster där.  Kommer bli finfint:)

I morgon bitti ska vi till barnmorskan också.
Hade tid i går men för andra gången så är dörren låst när vi kommer dit. Så sjukt irriterande...
Tydligen så hade våran barnmorska glömt informera oss om att barnmorskan som vi skulle träffa nu eftersom ordinarie har semester finns i Sandviken och inte Storvik...
Blev extra irriterad för att det här va andra gången på kort tid som de strulat till det med tiderna för oss.
Va in på coop och köpte ett paket kakor för att tröstäta lite och sen släppte irritationen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback