Liten uppdatering

Jag lever! :)
Har haft några slappa dagar uppe i stugan. Åkte upp förra torsdan med morfar och de första tre dagarna va jag verkligen helt slut... De gick åt till att bara slappa.
Sen kom Marcus upp i söndags och vi har hunnit med att vart på auktion i Svaben, dock inga fynd då det bara va nya möbler och saker som gick till rätt höga priser.
Vi åkte in till Rättvik och Leksand en dag också och kikade i butiker och åt en pizza :) Jag shoppade nya rosa adidasskor för 270 kr :P De kan man kalla fynd.

I onsdags så började jag bli rastlös så vi packade i hop och åkte hem. Borta bra men hemma bäst!
Alltid skönt att komma hem efter att ha vart borta ett tag.
Vi tog en sväng förbi Byggmax och handlade på oss hyllplan som ska vara till fönsterbräder, gipsskivor, reglar och plankor m.m.
Full vagn vart det när vi va klar i alla fall.
Så idag har jag börjat bygga grindar, kommer att bli 4 st totalt. 2 uppe vid infarten och 2 nere vid postlådan.
Så tråkigt att bygga fler lika....
De uppe vid infarten kommer dessutom att bli 2 meter breda/ st så det är inga små grindar....

Marcus har hållt på för fullt i barnrummet. Så de gååår frammåt de med.
Jag har suttit och kollat på inreedning på styleroom och några andra sidor. :) Får nog vänta lite med att köpa mer saker tills tapeterna är på plats så man ser hur det blir.
Vill i alla fall beställa en gallerfilt och en gravidkudde från jollyroom.se


Kanske man kan använda denna som amningskudde sen också?


Har hittat lite annat rolig också på den sidan, men ska kika lite mer innan jag beställer.


Kommentarer
Postat av: Caroline och hennes två V:n

Grattis till pyret i magen! Gick förbi utanför er idag och såg dig på håll, tyckte väl att jag skymtade en bebiskula på magen ;)



Vilken härlig tid ni har att vänta er! Stort grattis! Mvh Caroline.

2011-07-15 @ 00:06:30
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback