Min torsdag

Den här dagen började med ett riktigt bra besked :) Hihi.

När Marcus vaknade åkte vi i väg och handlade ett klädskåp till barnrummet. Blev ett hemnes skåp, som jag ska byta knopparna på så blir det lite extra fint.



När vi kom hem va pappa här och hade börjat byta fönstret i sovrummet så det är nu bytt och det nya fönstren är såååå fina! Och Marcus och pappa är så duktiga som byter fönstren! själv låg jag på sängen och kikade på...
Jag lagade lite tacos iallafall åt dem så jag gjorde nån nytta.
Har vart där uppe nu på kvällen och städat, va massa gullfiber på golvet som jag råka gå in i foten så de sticker när jag går :/

På kvällen här har mormor och morfar vart hit med sina loppissaker också och Marie med sina bord till loppisen. Hon hade 4 bord med sig!!! :D Så tror hon tänkt sälja en hel del, bla skulle hon sälja några Odd Molly kläder och nå finare skor.

Jag och mamma märkte upp priserna på våra saker igår och jag tycker vi satt väldigt bra priser.
Vi vill ju gärna bli av med sakerna så de slipper stå där ute och ta plats sen när de endå inte används.


Kommentarer
Postat av: sara

vad är de för grejer du har o sälja? jag börjar jobba kl 13 på lördag så vet ej om jag tänker hinna ut :P

2011-07-21 @ 23:58:47
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

haha, jadu.. kanske jag lär släpa mig dit till kl 11 så jag hinner vi får se :) jag skulle vilja ha en pall av nå slag, en rejäl en helst! sen är de alltid kul mde inredning o kläder oxå.. vart va de nånstans? storvik? lätt o hitta?

2011-07-22 @ 21:58:19
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback