Namnsdag

Sista semesterdagen idag :(
I morgon drar 40 timmars jobbvecka i gång.. Jag skulle utan problem kunnat tagit en månads semester till!

Idag har vi firat min namnsdag ;p Vi är ju lite speciella och firar när det är Elin-dagen. Så mamma, pappa, mormor och morfar har vart här och ätit margängsviss. Barnsligt gott :)
Jag fick en fin present av mamma och pappa också, hoppas på att den är lika bra som de tidigare böckerna!

 

Nu på kvällen har Marcus serverat mig namnsdagsmiddag iform av pannkakor, sylt och grädde.
Efter de så tog vi en promenad runt Bro. Stannade så Mille fick simma vid bron, så nu ligger han här helt utslagen och luktar blötis.

 

Usch, har ingen lust att gå och lägga mig för vill inte väckas av väckarklockan i morgon.
Vill sova ut till tio/elva som jag gjort de senaste mornar...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker inte att denna bok (den 3:e) är lika bra som dom andra två.

2011-08-01 @ 16:20:35
URL: http://tinakaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback