Regnig dag

Vart inge grindbyggning idag eftersom det har regnat precis hela dagen.
Istället har vi vart inne och pysslat, jag har spacklat gipsskarver tills spacklet tog slut och då hamnade jag på soffan.

Bjuder på denna ;)
Så här tjusigt satt snickarbyxorna idag. Fick ta ett nyckelband och spänna dem med. ;D

Efter jag slappat nån timme på soffan kom Marcus med iden att åka till Köpis när det endå bara regnade så vi åkte först in på Lindbergs färg i Sandviken och kollade på tapeter..
Har hittat två stycken som vi gillar, nu ska vi bara fundera lite på dem och bestämma vilka vi vill ha.. Ingen panik att beställa dem än heller så.

Åkte sen vidare till möbel outlet för att kika på soffa, sen till Mio för att titta vilket slutade i att vi spontanköpte en soffa. Inte likt mig!! Jag som alltid ska tänka igenom alla större köp fler gånger om men men. :)
Så nu ska jag sätta ut en annons på våra Ektorpsoffor på blocket.

Så om någon är eller vet någon som är intresserade av en Ektorp 3 -sits + fristående Schäslong i Svanby Grå, ca 1 år gamla bara så kan ni hojta till.

Kommentarer
Postat av: sara

va blev de för ny soffa då? kul med loppis, ska försöka dyka upp om jag kan :D

2011-07-16 @ 00:03:21
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback