Sista semesterveckan

Jag kan konsten med att slå ihjäl semesterdagarna iallafall...
Sover ut på morgonen, sen strosar runt lite här hemma innan det är dags för frukost.
Går och småplockar, vattnar blommor, slänger i en tvätt, donar lite ute på gården, får nån inredningside som jag måste prova, spacklar lite fönsterbräder, sover middag m.m.m.m.
Men gud vad skönt det är att inte ha några MÅSTEN, jag orkar inte ens pressa i solen för svetten bara rinner av mig då så att vädret är lite si så där gör inte ett dugg de heller..
Idag t.ex. har jag vart och pantat flaskor/burkar för 240 spänn!! Äckligt men de va på tiden..

Börjar få lite ångest för att jobbet drar igång på måndag igen men inte alls sån ångest jag brukar ha med tanke på att jag bara kommer att jobba ca 1 ½ månad innan jag går hem igen :)

Loppisen vi hade i helgen va en kul grej, på lördan kom det hyffsat med folk men söndan va de lite sämre, va dock sämre väder då också. Men jag vart av med en hel del saker och vi funderar på att röjja lite till hemma och köra en gång till i Augusti.


Skulle vilja ta mig ut i skogen och plocka kantareller nån dag med, men vågar inte åka ut själv så får se när mamma får tid :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback