20 juni

Har nyss duschat och försökt mig på att göra inbakade flätor i håret. Tänkte sova med flätorna och hoppas på att håret är fint vågigt i morgon men är tveksam på att de kommer bli de. Jag är inte superbra på att göra inbakadeflätor...
Får se om jag ser ut som ett troll i morgonbitti när jag släpper ut dem :D

Konstigt väder det är ute, nyss va de svart på himlen och regnade massvis och nu är det klarblått och sol!
Hoppas på att de sistnämnda håller i sig men ser ju inte så ut om man kollar på smhi.


I morgon ska pappa och marcus börja med att byta fönster här hemma. De ska börja med att byta i blivande barnrummet.
Ska bli spännande å se hur det blir med dom nya fina fönster med spröjs, gillar när det händer saker här hemma:) Tur vi har som får så mycket hjälp av pappa med såna saker vi inte klarar själv <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback