9 Juni

Sitter på jobbet och väntar på att ett webbinarium ska börja som vi ska lyssna på.

Inatt har jag sovit så himla skönt! Bara vart upp på toa en gång och ingen magsjuk hund som väckt mig.
Och så hade vi rätt kallt i sovrummet, sover som bäst då.
Ändå så är jag dödstrött idag :( bara längtar tills jag får gå och lägga mig ikväll.
Känns som jag klagar hela tiden här på hur trött jag är men men..
Tur det snart är helg så man får sova ut.

I morgon ska vi åka iväg och köpa mer staket och så blir det väl att sätta upp sista biten i helgen.
Tror vi ska titta på babyproffset eller vad butiken heter i Gävle också. Kolla lite på vagn och andra saker...
Vi vill ju inte köpa något fören vi vet om de blir en flicka eller pojke.. Vilket vi förhoppingsvis får veta på 3D-ultraljudet.
Men börjar kännas lite stressigt med vagn eftersom det verkar vara så lång levernastid på dem.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback