8 Juni

Sitter på jobbet och har jour, längtar tills jag får gå och äta för jag är så hungrig idag.:)
Har en god matlåda som väntar, qournfärssås och pasta.
Efter jobbet blir det nog inte så mycket gjort idag, är så trött. Ska försöka ta mig ut på en promenad i alla fall.


Nu har vi staket på hela baksidan av huset också! Marcus och pappa satt upp ca 28 meter staket på 3-4 timmar. 
De gick verkligen tokfort och de blev jättebra. 
Vi har väl så gott som bestämt oss för att fortsätta med staket runt hela tomten. 
Så drygt att vänta på att häcken ska växa upp... 




 

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh tack, det var dom jag valde :)

2011-06-08 @ 20:24:03
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback