Sista dagen på Mars

Jaag är ledig i morgon! Underbart..
Jag ska ta sovmorgon:) Sen när M kommer hem från jobbet lär vi ta oss in till aneton och hämta ut reservdelarna till min bil.
Allt som allt gick det på 2500 kr.. Det va bara ett rör som gått sönder men de säljs inte löst utan man måste köpa allt nytt som hör till servon. Såå fult, bara för att tjärna pengar!

Sen ska jag till mammas jobb och när hon slutar ska vi till Gävle och shoppa :)
Ska försöka reklamera mina lila Nikeskor också som jag bara får skavsår av. Är en kant i hälen som skaver..
Går inte att använda dom. Tråkigt för de är sååå fina :(


GRATTIS TILL BROR SOM BÅDE FYLLER ÅR IDAG OCH HAR TAGIT KÖRKORT!!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback