Cravings?

I början av graviditeten runt vecka 8-15 så mådde jag väldigt illa av mat.
Bara tanken på mat gjorde att jag mådde illa. Jag har bara spytt en gång men jag mådde illa ständigt mer eller mindre.
Jag kunde bli sugen på en maträtt men så fort jag hade ätit det så va det som att den maträtten va förbrukad.
Då kunde jag inte äta den mer.

De jag kunde äta ett tag va gravidsushi men sen vart jag less på det med.
Jag mådde heller aldrig illa på morgonen som de flesta gör, jag mådde illa på eftermiddan och kvällen.
Speciellt efter jag hade ätit något...
Samtidigt som jag började må illa om ja inte åt något på ett tag också.

Nu till rubriken, hittills så har jag inte haft några spc cravings förutom.....SNUS!
Jag är ständigt sugen på snus sedan nån vecka tillbaka! En liten Mocca Mint, det bara vattnas i munnen av bara tanken.



Men jag kan bara säga att jag ALDRIG i hela mitt liv skulle ta en snus under graviditeten. Så egoistisk är jag inte.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Bra val gumman ;D Du ska jag hämta upp dig på fredag så vi kan ta sällskap??? Kram

2011-05-17 @ 21:41:36
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Gabbe

hej! ne jag måste ju köra i vilket fall. =)

2011-05-18 @ 14:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback