Helg

Min dator är fortfarande skit seg... därför jag är dålig på att uppdatera bloggen.

Igår kväll va jag och Gabbe hem till Jessica och hälsade på. Väldigt trevlig med våra tjejkvällar!
När jag kom hem vid elva så va jag inte så trött så jag gick upp och började rensa i garderoben.
Vart inspererad av att Jessica hade sån ordning så jag har också rensat och vikt och hängt upp massa kläder nu. :)
Hemskt mycket gamla "finkläder" som jag spart i fler år men som jag aldrig använder som jag äntligen sorterat ut. Ska nog ta ut dem i ladan tills vi ska ha loppis. Får se om man får nån krona för de.

Ikväll har jag och Marcus vart in på vårt favvo matställe Church street.
Nu är jag tokmätt men vi har köpt med oss efterrätt hem så får se om jag hinner bli sugen på de idag.

Dagens barbamamma ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Grannen!

Helt plötsligt hamnar jag på en blogg som jag tycker verkar intressant och upptäcker att det är grannens:) Va roligt att det ska bli smått hos er och att M jobbar med våran yngste son. Tänk hur det kan bli:) Jag ser att ni jobbat flitigt med huset och trädgården. Va ni är duktiga:))

Ser också att ni tänker ha loppis, när är det tänkt mån tro? Vi är också sugen att ha loppis här på våran altan. Kanske ska vi ha samtidigt om det passar?

Hejsvejs från "grannen i gula huset" (Maria)

2011-05-22 @ 14:48:00
URL: http://www.kungcools.se
Postat av: Elin

Nemen Hej Grannen! :)

De ska bli jätteroligt med en liten!

Ja dom gick väl till och med samma skiftgång:)

Ja vi sliter på med all ved och ogräs just nu men nu börjar vi se ett slut på iallafall veden. Ogräset finns de väl inget slut på tyvärr :)

Vi tänkte ha loppis i ladan i mitten på juli nångång så visst kan vi köra samma datum om de passar er ? Man har ju så mycket saker som man inte använder men ändå spar, men då ryker de!:)

Hejsvejs från grannen i röda huset ;)

2011-05-22 @ 20:38:13
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback