Lördagsplaner

Har nyss kickat igång morgonen med en shot av blutsaft och en äggmacka!

Igår hade vi fullt upp hela dagen, jag slutade jobbet tolv och pappa va snäll och hämtade mig.
När Marcus vaknade efter nattskiftet så åkte vi till sandviken och handla skruv, blommor och jordgubbar sen vidare till tippen där vi slängde lite skit och köpte ett lass jord.
Vidare till Ica för storhandling och till sist till Malaysia och hämta med oss mat hem.

Eftersom Emil skulle hämta vagnen i går kväll för den skulle besiktigas i morse så va vi tvugna att ta av all jord när vi kom hem, efter tio min började de SPÖREGNA! Men det va bara att fortsätta tills vagnen va tom och då tog vi fram vattenslangen för att göra ren den. Lär har sett rätt roligt ut att stå och vattna när de spöregnar ;p

Idag ska jag ut i trädgården och fortsätta rensa i landet och ha ut all jord.
Ska plantera om några häckplantor också. Sen ikväll kommer Josse hit och grillar.
Å inge regn än så länge, till å med solen tittar fram :)

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback