Vaken

Jag är vaken!! :) Har till å med plockat undan en massa tvätt och pysslat med lite annat här hemma.
Fick hem mitt paket från Nelly idag, ryggbältet va jätteskönt att ha på mig.
Man känner att de stramar upp ryggen/hållningen. Så hoppas det kan hjälpa lite.
Har inte hunnit prova Bh jag köpte men den va väldigt söt i alla fall.

Marcus har vart duktig och tagit reda på all ved så nu är den äntligen klar för i år! Eller egentligen för två år frammöver då vi köpte dubbelt så mycket i år som förra.

Förra året vid den här tiden så höll vi på att packa för den 27 Maj åkte vi till Kreta.
Är inte så sugen på att ut och resa nu men tänk va roligt att resa med barn frammöver. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback