5 veckor

Har beställt en julklapp till Thilda.
Ett litet armband till henne och likadant till mig :) Lägger upp bild när jag fått dem.



Lilla frö blir 5 veckor idag så vi har vart på BVC och vägt och mätt.

Födelsevikt: 3 506, 51 cm lång
1 vecka: 3 550
2 veckor: 3 840, 52 cm lång
3 veckor: 4 130, 55 cm lång
4 veckor: 4 330, 56 cm lång
5 veckor: 4 715 , 56,5 cm lång

Hon har gått upp nästan 400g sen förra veckan:)
Byxorna som satt lite löst förra veckan sitter nu tight. Så det står inte på fören vi får gå upp en storlek på kläderna.

Thilda har fått en jättefin sängmobil av morfar sin.
Den ligger hon och kollar på en liten stund varje morgon :)
Roligt att se att hon börjar intressera sig för såna saker. Spc ljus och saker som rör sig.


Lånad bild..



På måndag är det dags för efterkontroll. Hoppas på att jag ska få börja träna efter det.
Inte hårdträna men röra lite mer på mig än promenader bara. Står ju fortfarande still på mina envisa kilon.
Det konstiga är att jag känner mig smal sen så ser jag mig i spegeln eller testar kläder så får jag nästan en chock.


Stor med Thilda i magen.

Kommentarer
Postat av: caroline

vilke snygging du är =) Haha aj det är alltid rolig läsning så gör det =)



oj, vi har ju köpt lite kläder och sen en nattlampa, disney kladdisar och sen kommer jag nog köpa ett stort gosedjur och nåt annat.. blir ju så mycket från släkten så man inte köper dubbelt heller.. men jaa. vad köper man till nån som inte pratar..!? haha.. vad mysigt med armband.. smart ide.



jag har tränat en gång.. men ska börja träa 2-3 gånger.. men har fått lte problem med magen nu.. ont/illamående så jag ska avvakta lite nu.. så proemenader är det som är nu =)



ska du gymma då eller hade du tänkt nåt annat?

2011-11-15 @ 17:50:41
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: gabbe

absolut det måste vi göra ;D Kollar med henne ja, men det blir med barn i så fall ;D kraam

2011-11-16 @ 08:34:14
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: gabbe

När kan du då? =) Jessica sa att vi skulle bestämma något datum och sen fick hon kolla upp det. kram

2011-11-16 @ 11:51:27
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback