Fotat en liten modell

Bra bebis-natt är lika med pigg mamma!
Idag är jag på superhumör.

Thilda har fått varit modell här på förmiddan så nu har vi fått i väg ett foto till annonsbladet.
Det är svårt att fånga en liten huligan på kort kan jag intyga.
Vart nästan nått suddigt på varenda bild, en arm som fladdra förbi eller nått :p
Men till slut fick vi till några kort som får duga.


Är så lycklig att jag har världens underbaraste sambo & dotter. <3

Titta Anna så söt jag är i Calvin Klein-dressen;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att ni fått sova inatt, det gör sååå mycket :)



Elton väger 4418 nu o när han föddes 3380. Känns att han börjar bli bra tung när man går runt o bär på han. Han är 52 lång, så han är en liten knubbis :P

2011-11-02 @ 14:11:22
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Anna

JAAA GUD VA SÖT! :) Det där var den sista i alla storlekar som fanns kvar när jag var och handlade! snacka om tur! Hon är så fin!!! Kram på er

2011-11-02 @ 18:38:21
Postat av: Elin

Anna: Aaa den där dressen är så himlans söt! Och den är fortfarande lite för stor så hon kommer kunna ha den många flera gånger :))

Kramkram!

2011-11-03 @ 14:04:59
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback