Hemsk dag

Gårdagen som började så bra slutade mindre bra.
Eller den slutade bra till slut.

Men Thilda sov sig igenom nästan hela dagen, sen har hon haft hosta till och från i tre dagar sen på kvällen så började hon låta väldigt rosslig när hon andades.
Så jag vart orolig och började googla. Vilket kanske är det sämsta man kan göra men vad gör man när man undrar..

Där står det att man absolut ska ringa om de låter rossliga, har hosta, är slöa och spyr slemm bl.a.
Hon har senaste dagarna också spytt efter amning och det har sett lite tjockare ut än vanligt så jag vart så klart jätteorolig och ringde Marcus.

Marcus fick ringde 1177 för jag bara grina och de tyckte vi skulle åka in till akuten för att kolla upp detta.

Som tur va så visa proverna bra och det kan ev vara början på en förkylning.
Men skönt att veta att allt va bra men känner mig dum som oroar alla i "onödan".
MEN helldre kolla en gång för mycket än för lite.

Usch va rädd jag vart. :(

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker ni gjorde alldeles rätt, absolut bättre och åka in en gång för mycket. Vad skönt att alla prover vad bra. Vad otäckt det måste ha varit för er :( hoppas hon inte blir sämre i förkylningen. Kram till er!

2011-11-03 @ 14:26:03
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Gabbe

men tufflan då. tur att det gick bra, Det är så synd om dom när dom är så små och ska bli förskyld.

2011-11-04 @ 10:43:33
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback