Mat


Har noll ideer på maträtter jag kan äta och har inte direkt tid att laga mat heller :)
Eftersom Thilda får ont i magen om jag äter lök/starka kryddor så är allt vad qournfärssås/lasange/qournfärspaj uteslutet för det smakar inge vidare utan tycker jag.

Har två dagar i rad ätit omelett. De går fort och man kan ha i det man har i kylskåpet.
Idag vart det soltorkade tomater, fetaost, champinjoner och vanlig ost.
Kvällsmat hade jag turen att få hemma hos mamma efter att ha bjudit in mig själv ;) bakad potatis med skagenröra. Väldigt gott.

Så enkla vegetariska recept mottages gärna :)
Eller matlådor haha ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Pannkaka, din lasange, sjömansbiff, kyckling, sallader, lax, Bokad och jag ser också fram emot de ;D Thilda måste ju hänga med vettu ;D kram

2011-11-18 @ 09:05:34
Postat av: Sandra

15kg försvann väldigt snabbt,jag gick upp ca 18 så det är ju inte så mycket av själva gravkilona kvar...men magen är ju inte såå fast om man säger så :P snart kan man ju börja träna lite iaf...om tiden finns :)

2011-11-18 @ 09:07:25
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback