På topp

Är utvilad och har massa energi idag!
Tog Mille med mig och åkte upp i skogen för att plocka granris på morgonen.
Så nu ligger det en hel hög ute på altan som ja ska binda kransar och göra lite fint med sen.

Har äntligen fått på mig mina ringar som jag inte kunnat ha på ett halvår för att fingrarna sett ut som prinskorvar.
De sitter fortfarande lite för tight men de sitter där de ska i alla fall :)
Har inte vägt mig nu på en vecka och de lär väl inte ska ha hänt nå storartat sen dess så lika bra att vänta ett tag till.
Är ju farligt nu när det börjar närma sig jul för då är det så mycket mysande med julgodis å fikabröd.
Lussebullar är livsfarligt för det är bland det godaste fikabröd jag vet.

En mindre charmerande bild.
Så här i efterhand när man ser på korten från jag var gravid så ser jag ju hur stor jag faktiskt va! Men det tyckte jag inte då, förutom sista månaden när jag tyckte de syntes i ansiktet för jag samlade på mig vätska.
Men tänk att det va vårat lilla gotroll som låg där inne och växte!

 

Undra vad man ska hitta på idag? Marcus ska iväg och jobba eftermidda så då blir vi ensamma.
Ska nog springa upp och måla lite nu medan Thilda sover.
Hon ligger å knorrar så jag tror hon ska vakna men sen somnar hon om igen och så håller hon på. Kanske lite knorr i magen på henne..


Kommentarer
Postat av: gabbe

Härlig bild tycker jag =) Därför börjar man efter nyår. nyårslöften ;D på julen hör det till med allt julgodis och kanske + nått kilo =P haha.

2011-11-28 @ 11:45:24
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback