Shoppa julklappar

Har flängt runt i Sandviken och Valbo idag och handlat julklappar. Fått i hop några få till.

Blir så sugen på att handla kläder till mig själv men det är ingen ide. Jag måste ner i vikt först!
Vill klä mig fint och känna mig nöjd över min kropp igen.
Men jag vet, de kommer tids nog om jag fortsätter röra på mig men jag har inte så bra tålamod och vill att allt ska ske på en gång. .
Önskade jag hade haft turen att alla gravidkilon bara rann av mig men i stället står de helt still och det känns som jag kommer få jobba hårt för att bli av med dem.


Jag ska slänga i färg i håret i kväll, en liten uppfräschning i alla fall:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

9 månader upp-9 månader ner...Din kropp kommer tids nog tillbaka :)

2011-11-19 @ 19:02:39
Postat av: Sandra

ja det är ju skönt...men jag har nog gått upp lite igen nu när man börjat äta som vanligt igen...första veckorna åt jag ju knappt, hade noll matlust. Jag fick ju infektion i snittet..så åt antibiotika o mådde ju inte alls bra...därför jag gick ner så snabbt tror jag.

Innan jag blev gravid så hade jag gymkort...men vet inte hur jag ska göra nu...om jag kanske ska satsa på sånt kort så man kan gå på olika gruppträningar, tycker box & push är toppen kul :)



Kul o va ute handla julklappar, har inte köpt en enda än jag :P

2011-11-20 @ 00:05:15
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Finns väl risk för att de tar 9 månader ner också men det hoppas jag verkligen inte..:(

2011-11-20 @ 21:02:09
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Siri

Tror det kommer gå fortare än så. Du ser ju kanonfräsch ut!

2011-11-22 @ 18:17:45
URL: http://www.brajulklappstips.se/
Postat av: Elin

Tack Siri! Kan tillägga att jag inte ser ut som på bilden till detta inlägg NU :p

Men hoppas se ut så när kilona är borta :)

2011-11-23 @ 14:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback