Framsteg



På förmiddan så la jag Thilda på mage (för kanske tredje gången i hennes liv :p ) för ja tänkte hon skulle få träna nacken.
Då vände hon sig från mage till rygg på en gång. Duktiga tjejen :)
Tänk va glad man kan bli för lite när man har barn.
I bland blir man glad för en bajsblöja om man inte fått bytt en sån på nån dag t.ex. :)
Å bara ett litet flin från henne gör att man blir alldeles varm i hjärtat. Gounge!

Igår ringde telefon och när jag svarar så säger dem att de är från familjerätten och att de fått in en anmälan......
... om att jag fått barn.
Säger man så?!
Ja hann ju tänka nee va är nu detta, varför  ringer ni mig.
Nojjig sen man såg den där dokumentären på tv nyligen.
Men de va för att vi ska komma och skriva faderskapspapper i mon.
Så Thilda ska få en pappa även på pappret :) Så ska hon få byta efternamn från Hedberg till Sundell också.

Thilda Hilma Sundell - Vårt lilla hjärta.



Kolla va hon mer kan..hålla nappflaskan själv ;) I alla fall i några sekunder hehe.



Kommentarer
Postat av: Sandra

va duktig hon är, vända sig till rygg o hålla nappflaska :) Elton blir helt hysterisk när jag lägger han på mage...han verkligen hatar det :P Men just nu är han inne i en skrikperiod igen, så nu hatar han nog allting :(



Kram på er

2011-11-16 @ 16:29:13
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: gabbe

ja men nästa fredag då? ska kolla med jessica. kram

2011-11-17 @ 08:35:39
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback