1 vecka

Imorse kom BVC på hembesök.
Såg fram emot besöket och för att se om hon hade gått upp i vikt.
Efter besöket va jag istället bara deppig...
Hon prata bara om RS-virus, plötslig spädbarnsdöd och allergier/sjukdommar. Usch, vart helt uppskrämd! :(
Å alla våra funderingar som vi hade tyckte jag inte vi fick svar på... bara massa svävande svar så vi vart inte så mycket klokare. Får se hur nästa besök blir...

Till något bra så har hon gått upp bra i vikt.
Hon har redan passerat sin födelsevikt så nog finns de mjölk i mjölkfakbriken i alla fall :)

Födelsevikt: 3 506
1 vecka senare: 3 550

Grattis lilla frö på din 1-veckodag.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, ja det är inte alltid man har tid med datan. Det får vänta.



Haha, nja men det ligger väl uppåt i landet.. vi bor i södertälje 30 minuter med bil från sthlm.



Nej, okej.. ja vad skönt att det blev normalt. Nej vi blev ju igångsátta för att hon var stor.. beräknad då till 4900 och sen tog det för lång tid helt enkelt innan hon kom.. på 9 timmar hade jag öppnat mig 3 cm till bara.. så då blev det kejsarsnitt.. under kejsarsnittet förlorade jag 2 liter blod och sen på uppvaket förlorade jag ca 2 till... så det var jobbigt. Precis.. mjölken kom aldrig igång och eftersom jag itne fick träffa lillan och killen på ca 10 timmar börjades hon matas med ersättning och kopp istället... och sen ville hon inte suga tutte nå mera..

Så det är tråkigt, men då var det tungt.. nu känns det lite bättre iaf.. hon går ju upp av ersättningen med så..



skönt att det funkar nu, inte roligt med såriga bröstvårtor inte..



kram

2011-10-19 @ 20:39:05
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Gabbe

meeeen myyyys ;D bra där Elin att du har mjölk ;D visst känner man sig som en mjölkfabrik? kraam

2011-10-20 @ 09:01:57
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback