Fredagsmys

Ikväll blir det fredagsmyys! Vi tog en promenad med vagnen och handlade godis och hyrde film.
Marcus vill ha pizza till kvällsmat och jag är inte helt omöjlig på det heller ;p

Veckan som varit har bestått av massa trevligt besök! Har nästan minst ett besök inplanerat varje dag :)
På måndag börjar Marcus jobba efter att ha vart hemma i tre veckor. .
Thilda har de senaste två dagarna vart bättre i magen så hoppas på att det håller i sig nu.
Bra bebismage är lika med lite mer sömn för både henne och oss.




Snart är det jul igen också!
Har börjat funderat lite på va vi ska köpa för julklappar i år och har det klart till de flesta redan ;p Väldigt skönt.
Är sugen på lussebullar, julmust, glögg och knäck. Mums :)
Å så ska det bli himla mysigt att fira Thildas första julafton. <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att magen är bättre på henne idag*peppar peppar;)*

Jo men det tar några dagar innan dropparna ger sin fulla verkan. Så det kan mkt väl vara att de börjar göra sitt nu:)



Jag längtar också massor efter julen o lussekatter allra helst..ja o julmusten såklart :P



Hoppas ni får en mysig fredagskväll!



Kram

2011-10-28 @ 20:38:31
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: gabbe

men det är jag som får tacka som fick komma ;D Verkligen helt underbar var hon. Absolut vi måste ses mera och som jag sa det är inte långt att åka mellan så promenader kan vi ta när ni börjar fått in lite rutiner. Mys med jul snart igår lära vi bara provsama julmusten och pepparkakorna. Men du dom där 12 kilorna går du bort snabbt du ammar och då kan du äta vad du vill med =P fint de. kraaam och trevlig helg. Ni är världens bästa föräldrar till Thilda måste jag bara tillägga med. =)

2011-10-28 @ 21:53:06
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback