Gjorde min dag :)

Va till BM idag som vanligt på måndagar. Berättade att jag har ont i lungorna och att jag antog att det va för att det är lite plats i magen för bebisen. Men BM tyckte att jag skulle kolla upp det eftersom de misstänkte propp tidigare.
Så har vart en sväng till HC idag men de lät inge konstigt så hon trodde inte det va någon fara.
SKÖNT för jag orkade verkligen inte med nå mer besök på akuten. Nästa gång jag åker mot Gävle så ska det vara till förlossningen. Punkt slut ;)

När jag kom hem så tog jag och Mille en sväng och när vi kom hem skulle jag ta in posten och hittade ett stort brev till mig!!! :))

I brevet låg det MASSVIS MED UNDERBART SÖTA BEBISKLÄDER OCH SNUTTIS!
TACK SNÄLLA SNÄLLA ANNA!
De va på tok för mycket!! Men jag är helt kär i kläderna, de är så himla fina!
Tack så hemskt mycket från både mig och Marcus (å Thilda)

Måste visa er allt sött

Toksöta bodies.

Jättemjuk å mysig snuttis med rosa rosett på huvudet :)

Kan inte bli sötare!

Vart dålig bild men det är tuffa jenasleggings och på bodyn står det: The best of mom & dad

Prinsesskläder


Kommentarer
Postat av: sara

men gud så mkt sött :)

2011-10-03 @ 21:15:30
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är glad att du/ni gillar det! :) -- det var inte alls för mycket -- jag har ju inte några andra bebisar att handla till!!! Längtar tills förlossnings berättelsen och första bilden kommer på bloggen :)

2011-10-03 @ 22:15:48
Postat av: Gabbe

meeen gud så gulligt undrar vart hon hitta dessa fina kläder =) här hemma finns dom ju inte då hade jag köpt dom direkt ;D

2011-10-04 @ 07:56:05
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Elin

Anna:

De va superfint alltihop och jättesnällt av dig! :)

Ja tänk när ja få lägga upp första bilden... ååå jag längtar!!

2011-10-04 @ 11:04:49
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback