Energi

Thilda och jag har sovit sedan halv sex i morse till tolv med två amningsstunder emellan. Väldigt skönt!
Plus att jag fått sovit lite i natt också när Marcus vart uppe med henne.
Är så underbart att ha fått lite sömn, man blir som en helt ny människa och får massa ny energi.

Planerna för dagen är att ta sig ut på en långpromenad på eftermiddan. Men jag har fått såna skavsår så får se hur det går.
Har hitills bara gått ner 10 kilo sen förlossningen. Gick ju upp 22 kg totalt :S
Så det är en del kilon kvar som ska bort. Vet att det bara gått två veckor ännu men längtar tills jag kan använda mina vanliga kläder igen.
Längtar tills man får börja röra på sig ordentligen igen också.

Kläderna ja köpte i går, i stlk 62 så de är ett litet tag kvar innan hon kan använda dem.

Skulle lägga in massa fler bilder tänkte jag men nu är det tydligen matdags säger lilla damen. :)



Kommentarer
Postat av: caroline

Hallå. vad tråkigt att hon har kolik.. är det hela tiden eller nätterna?



hehe det tycker jag att du ska göra.. älskar tatueringar.. detta blir den 4 och 5 =)



hur känns det nu då? började han jobba i måndags? eller är det nu på måndag..?



Vi har en åkpåse och sen har jag en björndräkt och lite tunnare kläder på henne under den.. inget täcke ännu men det är kallt här.. i bilbarnstolen får hon mössa och björndräkten och en lite fleccefilt.. =) själv då? det är svårt då det itne får vara för varmt men itne heller för kallt.. men vagnarna brukar hålla värmen ganska bra.

2011-10-26 @ 17:19:49
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: gabbe

guud 10 kilo på 2 veckor är ju bra ju. =) men då kommer vi i morgon gud så skojj ;D weeej skickar mess i mån och dubbel checkar bara. kraaam

2011-10-26 @ 18:50:48
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Att få tillräckligt med sömn gör stor skillnad. Elton vaknade bara 2 gånger inatt och det kändes jättelyxigt :P.

Klart att man vill ha tillbaka sin gamla kropp, men det kommer. Jag gick inte upp så så mycket, men längtar tills jag är återställd efter mina bristningar.

2011-10-27 @ 14:17:37
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback