Väska & kläder

BB-väskan är så gott som färdigpackad och står på köksbordet och väntar, bara lite småplock kvar som inte är hela världen om vi skulle glömma heller. Å bilstolen står i hallen och väntar.
Har försökt att inte packa fööör mycket men endå så vart väskan knökfull :)

 

Har sett massvis med fina kläder till mig när jag vart ut i affärer senaste veckorna.
Men jag har inte handlat nått, nästan :P Har handlat en blus på rean för 50 kr och en tunika.
Har hängt upp dem i sovrummet för jag tycker dom är så fina, kanske kan jag ha dem som lite motivation till att gå ner i vikt sen. :)

Blusen för 50 kr, kap :)

 

Å denna här söta tunikan.

 

Å kolla in den här!! Så himla fin...
Men den kostar lite mer så den har jag ingen lust att handla nu när jag inte vet vilken storlek som kommer passa sen.


Kommentarer
Postat av: L ★ / w a z u p

Åh vilken tjusig kofta :)!



Och ser i menyn att är speciella dagen idag :D hoppas något händer och allt går väl!

2011-10-02 @ 00:12:41
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Det kommer i gång snart Elin ;D det ända man tänker på är att man kommer få bli igång satt och bara skit. det är bara drygt nu sista tiden men du står ut ;D kramar

2011-10-02 @ 19:55:38
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: my

Hej! Bra blogg! Var hittar du alla snygga kläder?? gillar verkligen den rosa blusen och cardigan/kofta! =)

2011-10-02 @ 21:06:54
Postat av: Elin

Svar till My: Tack:) Jag hittar dom lite här å var :)

Blusen är från Kappahl och koftan är från Lindex.

2011-10-02 @ 21:32:31
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback