Äntligen

Nu börjar det ordna upp sig här hemma!
Hemmet är under storstädning idag och jag är på god väg att bli frisk känns de som, weihoo:)
Marcus är så duktig och städar och donar, jag hjälper till så gott jag kan men försöker ta de väldigt lungt och vilar lite emellan. Passar på att blogga lite nu innan jag gör ett ryck igen. 

Idag skulle jag ha vart in till jobbet och fikat på förmiddan å sen på tacokväll hos madde men det blir inge av de.
Känner mig inte hundra och vill för den delen inte smitta ner dem heller. Men väldigt tråkigt att jag missade de tycker jag :(

Marcus ska ut på lite festligheter ikväll och jag ska bara ha hemmamys med mig själv, eller ja har ju sällskap av lilla hjärtat som bökar i magen  <3.
Ska nog köpa nå gott godis och hoppas påa tt det är nå bra på tvn.
Ska även slå in presenter till födelsedagsbarnet i morgon :D




Har letat efter massa insperation till höstdekoration till altanen nu när jag vart sjuk....





Bilderna är lånade från album på Styleroom.se
Har börjat knåpa ihop lite själv ute på altanen men är inte helt nöjd än.
Tror jag lär ut och knycka rönnbär för de är fint å dekorera med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback