Bjuden på mat

Har vart upp till mamma och pappa nu på kvällen och fått lite mat i magen.
Vart bjuden på bakad potatis med skagenröra och till efterrätt vart det äppelpaj. Gott!
Fick låna en skjorta av mamma att ha på mig i morgon på kalaset också.
Hade panik innan för att jag inte har några kläder att ha på mig... om jag nu får på mig kläderna så är de för korta för att magen tar upp så mycket.
Och med tanke på att jag bara har typ tights eller träningsbyxor att ha på mig nertill så blir det lite tokigt med korta tröjor/tunikor ;p
Men mamma fick en jättefin skjorta av mig för kanske ett år sedan som jag råka köpa i fel storlek.
Nu fick jag tillbaka den och nu satt den som ett smäck;)
Nästan lite lite för tight så jag får väl äta med måtta i morgon så ingen olycka sker haha.

Inte det lättaste att klä denna älsklingskula




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart har du köpt hare byxorna du brukar ha? Ser så sköna ut :)

2011-09-10 @ 00:31:55
URL: http://johannasjooberg.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Guud bara för man inte sett dig på en vecka nu så är magen jätte stor ;D myys.. kram

2011-09-10 @ 21:39:27
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback