BM-besök

Va kul att ni va några som ville vara med och gissa :) Ska sammanställa en lista sen så får vi se vem som får rätt ;p

Idag börja dagen med ett besök hos BM. Blodtrycket va ungefär lika som sist, varken bra eller dåligt kan man väl säga..
Men för säkerhetsskull ska jag tillbaka på måndag igen.
Har sagt till om att jag vill låna en TENS-apparat så hon skulle se till att ta hem den tills på måndag.
Kan ju vara värt att prova ifall den tar bort lite smärta av värkarna när det sätter igång.

Annars så tog vi upp att vi tycker att den så kallade föräldrarutbildningen vi gått på inte vart nå bra..
Det enda vi gjort är att fått information om de som jobbar här i Storvik, dvs BVC och öppna förskolan å så..
Sen har vi fått möjligheten att ställa frågor men det jag saknar är att få lära sig hur man ska andas och försöka slappna av för att underlätta och mer information.
Så som jag hört att alla andra som gått på föräldrarutbildning har fått så nu ska vi få åka till Sandviken på "riktig" föräldrarutbildning på tisdag. :)
Känns som lite i senaste laget men men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback