Lite lugnare

Eftersom jag hade jobbig huvudvärk igår och även i morse när jag vaknade så kändes det som att jag det va lika bra att ringa BM idag för att lämna kissprov.
Gjorde ju aldrig de i går för att jag inte va nå kissis :)
Men hon sa ju att jag skulle ha koll på symtomen för havandeskapsförgiftning och när jag tänkte efter så har jag haft känningar av magkatarr i veckan och huvudvärken kom ju i går kväll.
Lika bra att vara på säkra sidan kändes de som i allafall.
Men min BM jobbade inte i dag så jag fick komma till Hofors och träffa en barnmorska där som förövrigt va supergullig.
Blodtrycket hade tack och lov gått ner lite och kissprovet visade inge utslag. SÅ SKÖNT!
Så nu hoppas jag på att det bara va nått tillfälligt och att proverna visar bra på måndag också.
Huvudvärken dras jag fortfarande med men det kanske kan ha något med svullnaden och nerven i axeln att göra...


2 September idag vilket innebär att det är prick en månad kvar :)


Kommentarer
Postat av: gabbe

men vad skönt elin =) fasen att du lära dra igång ett köksprojekt då nu är jag i omgörnings världen också =P får se om Per går med på det =)

2011-09-03 @ 09:30:19
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback