Måste klaga lite

Proverna i går visade bra, så skönt! Nu hoppas jag att det bara va tillfälligt som jag hade högt blodtryck.
Har däremot blivit förkyld, river i halsen å snorig. Idag har jag ingen ork alls att göra något.
Planera för dagen är att byta sängkläder och sen kommer hyllorna i köket upp idag så då ska jag piffa lite där om jag orkar.
Men sånt är ju roligt så det går det nog att samla ihop lite energi till.  :)

Efter det här projektet med köket så blir det inte mer rust på ett tag!
Man ställer ju alltid in sig på att det  kommer att bli jobbigt att bo i rust och att det säkert kommer ta dubbelt så lång tid som man tänkt men usch de är sjukt jobbigt innan de blir klart.
Och köket är nog det värsta att rusta. Inte kunna laga mat, använda vattnet, inte ha någonstans att sitta och äta m.m.
Och samtidigt så har vi ingen soffa heller. Bra tajming!
Men i det här fallet så skyller jag allt på MIO vad gäller soffan....
Vi vart lovade leverans V 32 så då sålde ju vi vår gamla soffa för att få plats med den nya, sedan fick vi ett sms att den va försenad och skulle komma V 33-34. Ingen soffa kom och inget nytt sms heller.
Marcus ringde och prata med dem och då skulle soffan komma V35. 
Ingen soffa kom förra veckan heller och nu är det V 36, senaste budet är att den ska komma idag... mmm visst!
På lördag ska vi ha födelsedagskalas här hemma för över 20 personer.... skulle gärna vilja ha en soffa tills dess!! :S
Så, beställ aldrig en soffa från MIO
!!







Kommentarer
Postat av: Gabbe

vaaa har ni inte fått eran soffa än?? gud så dåligt.. Åkt dit och spöa upp dom och säg så här ge en gravid kvinna någonstans att sitta ;D

2011-09-06 @ 12:44:25
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback