Mer klagomål

All skit på en gång eller?!
Vaknade i morse vid 06 av att jag hade jätteont i högra lungan.
Gick ner och drack vatten och sen fick jag gå upp och sätta mig i sängen. Efter en timme ungefär så vart det bättre så jag gick ner och åt frukost och skulle ringa hälsocentralen men de öppnade inte fören 08.
La mig i sängen och somnade om och vakna inte fören vid 10 och då kändes de bättre men Marcus övertala mig att ringa HC ändå.
Fick en tid på en gång och de hon kunde säga va att jag har luftrörskatarr men jag vart också skickad till akuten för det kunde vara en propp i lungan.
På akuten så tog dom alla möjliga olika prover som vi fick svar på efter tre timmar.
Alla de proverna visa i allafall bra.
I vanliga fall så rönkar dem lungorna vid såna här fall för att vara säker men inte när man är gravid.
Men jag fick åka hem och dom tror inte att det är någon propp men jag ska ta det lungt och vara uppmärksam på symtom för propp.
Blä för all skit! Nu vill jag bli frisk och slippa oroa mig för högt blodtryck, domnande arm, luftrörskatarr och proppar!
Vill ju njuta av den här tiden innan våran lilla bebis kommer. Vill inreda vårt fina kök, pyssla och baka.
Istället sitter jag som en padda och andas skithögt och pekar på saker åt Marcus som måste bli gjorda innan kalaset i helgen. :(

MEN det finns en possitiv sak med den här dagen och det är att vår soffa kom :) Så nu har jag någonstans att hänga hela dagarna.....




Kommentarer
Postat av: Fia

Men din stackare :( Lyssna på vad doktorn säger nu, köket står kvar, jag lovar, du hinner inreda sen :) vila, vila vila för det står inte på förns eran lilla tös är här. Krya på dig! Kram

2011-09-07 @ 20:53:37
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback