Sprickfärdig?

Har nyss vart ute på promenad med Mille.
Har lite förhoppningar att det ska sätta igång om jag rör på mig mycket ;p
Nu sitter jag bara och väntar på att jag ska i väg och klippa mig klockan 2.
Jag vill ju spara ut mitt hår och det har blivit rätt långt men sååå slitet så nu ryker allt de slitna så får jag fortsätta spara.

Sen är planerna för dagen att tvätta lite och flytta spjälsängen in till vårt sovrum.
Händelserik dag med andra ord :D




Jag har 3 stora fobier.
Grodor, hygien/bakterier (typ offentliga toaletter och sånt snusk) och naveln (navlar?)

Har aldrig kunnat ta på min egen navel utan att typ blir illamående och nu har jag ingen navel...
Just nu är den bara helt platt och öm med ett jättestort fult ärr efter en gammal percing ovanför.
Jag hoppas den inte ploppar ut för då svimmar jag av.

Magen i v 38, sprickfärdig och ingen navel :)

Magen innan.

Knoddan i V 38

 

 




Kommentarer
Postat av: Linn Sundin

Vilken fin mage Elin! Inga bristningar heller, helt otroligt! :D

2011-09-13 @ 20:25:20
URL: http://sundinlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback