Dop 21 april

Nu är Thilda döpt.
Och jag lär erkänna att det är såååååå SKÖNT att det är gjort.
Jag tycker inte om att stå i centrum över huvud taget när det gäller såna saker. Thilda va ju så klart huvudpersonen idag men att stå fram i kyrkan usch...
Blir så stressad av sånt men vi ville ju döpa henne så då är det bara att göra de.
Hon skötte sig jättebra hela dagen. Vart en liten kastspya i kyrkan dock ;p
Och hon fick så himla mycket fina saker!! Nämner inget så glömmer jag inget :) Men TUSEN TACK till alla.

Nu hoppas jag det dröjer längre innan de är dags att hålla i ännu ett dop haha ;D


Nu sitter vi i soffan och är helt slut både Marcus och jag. Blir inte många knop i kväll. Nått glas vin och sen tidig kväller skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback