Fika

Igår när Marcus kom hem så åkte vi till Hofors för han skulle ta ut fotbollsskor och så gick vi in på klädbutken där och guuuuud va mycket fint de fanns men ja höll mig från att köpa nått.
Lär ju gå ner mina kilon som är kvar nu så kläderna sitter som dom ska. Har köpt modifast idag som jag ska dricka till lunch.
Hinner ju / tar mig inte tid oftast till lunch och så blir ja superhungrig och slänger i mig en macka eller nå mindre bra så hoppas de ska ge lite resultat på vågen så jag kommer i gång med viktminskningen igen.
Va ju till å med ut och sprang på kvällen i fredags ;P Men sen kom snön och lusten försvann.

Vi passa på och äta bakad potatis på Hanssons och hälsa på min mormor och morfar när vi ändå va i byn också :)

Idag har jag och Thilda vart in till Sandviken och lunchat med Jessica. Trevlig, längtar tills de blir storviksbor!! :)
Gick lite i affärer också och Thilda fick lite saker som hon ska få i påskägget.
Men att gå i affärer och ha en bebis med sig är inte nått för mig tror jag. ;P kan inte ta mig tid och titta ordentligt.
Hälsa på  Marucs på jobbet och bytte blöja och tanka i Thildisen lite mat där innan hemfärd. ;D alla lösningar är bra lösningar!
Hatar verkligen att ha bilbarnstolen i baksätet!!!
Har ingen koll alls på henne och så tycker hon inte om att sitta i den.
Å den nya stolen vi köpt är hon lite för kort för ännu men hoppas hon gillar den bättre sen.
Och att vi kan ha den fram om vi köper ny bil till sommaren.


Kommentarer
Postat av: sara

aha ok :) är de lixom dubbelgrind? att man går in mellan två? :P

2012-04-03 @ 18:24:40
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fia

Vi har också barnen i baksätet och det är frustrerande och ha Hjalmar där iaf. Men dom skulle ha 6000 för att koppla ur airbagen på våran bil. Och det är det inte värt för den skitbilen vi har :) Vi är också ute efter en ny bil men tror det får vänta tills jag börjar jobba igen för man är ju inte tokrik när man är Mammaledig precis :) jag läste förut att ni skulle titta på ett hus, ska ni flytta? Må så gott!

2012-04-03 @ 22:45:09
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: sara

ja de förstår jag! hade planerat att ställa fram utemöbler o fixa på altan i helgen som va jag, men de blev ju inte rikitgt så :( suck

2012-04-03 @ 23:08:57
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback