Sol

Ååå va underbart de är att vara hemma med min lilla skrutt, spc nu när våren är här och vi kan vara ute mycke.

I lördags va ja hem till Gabbe på gomat och godricka och sen på folkan. Ja åkte hem halv två för att jag hade såna blåsor under fötterna så ja kunde inte gå :p så bror va snäll å hämta. Riktigt trevlig kväll!!:))

Å vad jag saknar min lilla älskling när jag är i från henne. De bästa vi har!!
Älskar henne till stjärnorna och tillbaka.

Gällande att hon kissar på pottan så va de en annan mamma som provat de med sin dotter å hon både kissar å bajsar på pottan så va tvungen att testa och nog sjutton kissar hon på en gång:))


Kommentarer
Postat av: Linn Sundin

Så jäkla söt så man smälter! :)

2012-05-02 @ 07:42:43
URL: http://sundinlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback