Bästa

Måste skryta lite över min sambo som fått jobb! Ett bra jobb och har börjat redan på måndag!
1 ½ månad hann han vara arbetslös och han har sökt många jobb och vart på 4 anställningsintervjuer på olika företag under den här tiden.
Två gånger i Stockholm bl.a. Vet inte om jag skulle våga ta bilen å bara dra i väg till Stockholm på intervju :p

Så nu är det slut på sovmornar här hemma :D Från och med måndag är jag Mammaledig på riktigt känns de som!
Ska bli skönt att få in lite rutiner igen faktiskt.. dagarna bara går när man är hemma båda två.
Är ju då man skulle ha passat på och göra dom här saker som man inte hinner annars men inte ens de blir gjort.
Alla dagar känns lika och man får ingen riktig helgkänsla när det väl är helg ens.

Så de här kommer bli himla bra tror jag :)

Thilda och jag får planera in lite saker om dagarna så vi har nått att fördriva tiden med :)


Annars så har jag vart ut på en sprintur idag. Världens segaste i motvind å med trötta ben. BLÄ.
Thilda har smakat katrinplommonpure och de gillades lika mycket som potatisen.

Cool i morbrors keps.




Kommentarer
Postat av: Gabbe

men törs inte =) haha mitt är ju så uppklippt så vet inte om de går kanske ser knas ut. jasså tappar du nu efter ammning och så, tappade jag med men gick fort över, man var ju så van att ha mkt hår när man var gravid.

2012-02-20 @ 10:18:52
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback